Thursday, March 31, 2011

ku menunggu...
dh byk kali dgr..tp kan masa tuh xth lirik dia lg
so xpelah...but....
masa nk balik umah 2ari lepas...29.03 ye..harap maklum
duk dlm keta ngan naza...angah
tb2 kuar lagu tue...
and aku senyum sorg2
knp aku senyum???
knp aku senyum???
knp aku senyum???
sbb lirik dia terasa mcm aku...
aku??
tp aku tggu sape??
adoiii....xleh bgtau ye ...peace!!
well...let me explain
AKU X TGGU SAPE2
cumanyer......aku nk sgt...tp dh xdpt kan
xkan nk rosak kan hubungan org
yg pasti tue bukan aku..
so baik aku xpyh masuk campur..
jarak kan diri...
supaya hati pn xsakit
telinga pn xpanas
and aku xmerana
ini yg terbaik...



well nie lah lagu tue...
dgr elok2 ye..kat part mula2 tuh..
perhh...sakit btl ati dgr


Moral - jgn rapat klu xsanggup tanggung akibat!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...