Friday, June 17, 2011

Alhamdullillah

alhamdullillah.....
im officially 25yrs old....yeeeehhhaaa.....
ehh...happy ??
yup im happy...
di kelilingi keluarga yg sgt syg pd aku..
adik2...yg wat kepala aku pusing...love u sis
and kwn2 yg sentiasa memberi dorongan
dorongan lah sgt...menghasut adalah...
hahaha...tp ttp syg kat korang sume


tahun ke2 tanpa arwah...
yg rapat2 ngan aku sure tau sape dia
arineh rasa rindu...
rindu sgt2...
kenangan itu ada...
sgt byk...sbb kami membina impian
tp jodoh xde...
cuma utk arineh aku rasa kosong
kawan2 sentiasa ada...tp still rasa kosong
biar dia bahagia
rasa menyesal itu tidak 
xpenah aku rasa mnyesal
aku teruskan idup
kembali pada yg asal
keluarga paling utama
pelajaran perlu diteruskan
so inilah aku arinie...

cukuplah utk arinie saje aku rindu....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...