Monday, October 10, 2011

Hilang


aku rasa kehilangan
makin lama makin jauh
adakah tue tanda doa aku dimakbulkan???
aku xth....
sgt berharap akan ada satu petanda
supaya aku tahu dimana tempat aku berdiri




rasa yg aku sendiri xth nk jelaskan
hati xpenah tenang
klu biarkan aku sorg
aku boleh termenung berjam2
and bila aku xtenang aku akan mndi 
kadang2 aku rasa xnk bgn tdo
bila mata aku celik
otak akan terus bergerak
alangkan bagusnyer klu otak aku neh leh simpan dlm peti ais
xpyh nk pikir2
tp xboleh!
selagi rasa tue ada selagi tue lah aku mcm nie




xsabar nk lalui idup yg penuh dgn kesibukan kerja
supaya aku xde ruang utk berpikir
supaya aku tidak mjadi penunggu yg setia
dan sgt berharap rasa ini akan ilang
dh xsanggup
orang yg memandang hanya boleh tersenyum
mungkin dorg xpenah rasa
tp skrng aku yg rasa..
klu lah masa tue boleh diputar balik
akan aku ubah




tp aku ada kenangan yg sgt indah
aku ada gambar2 utk buktikan yg aku sgt gembira pada masa tue
aku ada sejarah yg sgt manis
aku akan ingt kenangan2 itu
mungkin satu hari nnti aku akan tersenyum bila kenangan itu dtg
sekarang?
masih cuba utk meneruskan hidup seperti hari2 biasa



Moral - kenangan itu indah....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...