Monday, March 25, 2013

Rezeki Allah SWT


Syukur ke hadrat ilahi
diatas rezeki yg diberikan
x terucap rasanyer rasa syukur nie....


balik je dari keja ptg tue
aku msk bilik mcm biasa...duk golek2
pastue duk layan tv...jarang2 dpt balik awal seb baik arinie xjem
msk bilik ibu tgk ibu solat maghrib 
duk baring2 kat katil ibu...dh sudah solat
ibu bangun...then ibu mintak maaf tb2
aku pn terkejut...suspen kot
ibu ckp maaf lah ibu bukak surat nie...org posmen pn ckp sorry sbb koyak dh
tgk sampul surat je aku rasa semacam!
ooooohhhhhhhh btl ke nie??????
mcm xpecaye je..tp aku amek jugak sampul surat tue
aku bukak
ya Allah....Maha besar....
surat tawaran kerja dr universiti awam yang aku pg interview tue
aku menangis peluk ibu :)
rezeki....terima kasih ibu doakan along


1st call en Q bgtau
wahhhhh...bangga nyer 
bgtau en Q dulu sbb dia byk tolong...
dtg survey tmpt interview
beli mc sbb xnk cuti
antar and tggu masa interview
sanggup dia xkeja aritue..sanggup balik awal dari miri 
Terima Kasih u....


terima kasih adik2....and naza
sbb korang byk bagi support...
terima kasih Jessie sbb berat hati nk kepaskan i
u are the best bos ever!
terima kasih utk kata2 support dari u
sbb sanggup terima balik i klu i xblh nk adapt tmpt baru


notice sebulan diberi....sepatutnye 4march 2013 start keja tmpt baru
tp mr Cheong mntak extend...
so aku extend seminggu


Isnin - 11 March 2013
hari baru
tempat baru
orang baru
kawan baru
semua baru..terasa agak kekok berada dikalangan mereka


panggilan hormat...Cik Zana
"ehhh xpe2 pnggil zana pn dh okay"
skali dorg ckp "nnti lama2 cik zana biasala"
aku terdiam...xpelah....mungkin btl


tapi rasa nk tersenyum lebar je bila masuk
dorg bukak pintu bilik yg berkunci
and dorg ckp nie bilik Cik Zana
aku mcm hah??????
ada bilik sendiri ekkkk
woooowwwwwwwww.....best tue!
masih terasa mcm mimpi



nie lah bilik aku....nnti blh hias cantik2...suka view yg ada bila pandang belakang kat cermin tue...nmpak pokok2 menghijau....canti sgt...



bila panas sgt..matahari nk naik bilik pn xterasa econd
tue lah gunaanyer kipas...heheee...xpe2 boleh je...
tp langsir dh ttp so kurang lah silau ciket




Cik Zana - xkan di sia-sia kan peluang yg ada..akan aku tunjukkan kemampuan diri...insyaallah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...