Tuesday, April 9, 2013

Mengalah?

Sabtu 6 April 2013...... tdo dh lah pukul 4 pagi gara2 pg amek kak lang dari KLIA..pastue cari makan pn dh satu hal berpusing satu kL sbb xtau nk makan kat mana dh....last2...Ali B jugak *mamak jela yg ada time2 nie*
.....................................................................................

ok bkn nk cite pasal tu...tp pasal en Q merajuk + membebel+luahan perasaan ! hah amek pakej skali dpt.. well aku mana lah tau en Q nie bendul jugak *ampun cik abg* yela slalu pandai je..

"u lambat i kuar dulu..."

hah mula lah aku terkejar2...tp atleast dia ckp gitue kan....

aku duk what's app ngan dia pg tue...xdelah pg sgt pn..dh dekat kul 12 pn...

siap tanya kita nk g mana? ada plan pape x?

"kita g bowling nk?

"alaaaaa.....lain2 xde ke? karok ke?" confident nyer aku tolak cadangan bowling en Q

Siap pesan lg tue.... "i nk g antar kak lang kat hentian duta jap pas mkn nie....pastue nk teman naza g beli baju kat kedai thailand"

"hah u jgn g mana2 tau...duk diam2 je..klu nk g pn dekat2 jela..nnti susah nk cr u" *AYAT MAKAN DIRI*

tup tap tup tap....dekat kul 4 aku still lagi kat hentian duta...adoiii masalah2...ni yg malas nk wat plan nie...xpasal plan delay...kenapa lah en Q xmo ikut skali..aku suka je bwk mana..ikut je...

en Q call..dh start tnya...kat mana..np lambat..hadoiiiiiii *cik zana awk mmg cr nahas* okay..sesi pujuk memujuk x menjadi....dh abes modal dh nie... en Q mmg dh hangin... sorry ye mmg salah i pn sbb suh u tggu tapi kan slalu u pandai je ckp nk kuar lah...kwn u ajak lah.... hah mana i tau * hahaha ayat xleh blahhh btl aku bagi* ingt makin okay..skali makin teruk merajuknyer..... okay! aku xreti!

ngan adik pulak wat perangai...lg lah aku pening :( 
last2...xjadi kuar ngan en Q terus aku balik umah kul 5lebih...msk bilik and tdo...

en Q lancarkan mogok diam *geram geram geram* sakitnyer atiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ..................arggghhhhhhhhhhhhh rasa cam nk pg and geget telinga dia sampai putus....ulang suara nk GEGET TELINGA SAMPAI PUTUS YE!

ahad berlalu...isnin pn berlalu......selasa malam baru en Q call.... fuhhfuhhfuhhhhh.....org bersalah kan...tp kecik je pn...sampai camtue merajuknyer... xpe2 tggu turn i ye...hahahahahahahah.....




Cik Zana - Bila bergaduh saya diam, bila sakit saya pendam, bila nak nangis sya tahan...awk tak nampak ke saya sedang jaga hati awk? lelaki.....huh!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...