Tuesday, February 7, 2012

kembali mencari~


akhirnyer...
aku dpt jwpan yg aku cari selama nie
pahit tp aku kena terima
lebih mudah utk mengubah pendirian sendiri
dari cuba mengubah pendirian org lain

apa yg aku rasa?
hanya yg terdekat saje tau..
utk family aku lebih rela diamkan saje
sgt bharap dorg xkan ungkit lg nama tue
sgt besar kesan yg tinggal
utk mendengar nama je aku rasa bdebar

tp kadang2 angah slalu jugak tsasul
ibu pn ada bertanya..
apa yg aku buat cuma tsenyum pahit
yeee...sgt pahit
and cuba utk tukar topic
biarlah kisah dulu hilang

kenangan yg aku ada akan aku simpan
biarkan terus mjadi kenangan
susah senang waktu tue hanya aku je yg tahu
aku kuatkan hati 
kembali mencari diri yg hilang


aku bangga dgn diri aku
rasa yg ada dlm hati aku kuatkan 
aku mencuba walaupun aku tahu akhirnyer
aku ambil risiko
aku tebalkan muka
aku xpenah tipu dgn apa yg aku rasa
aku perlu pastikan kesudahan nyer
setahun!
cukuplah hanya setahun aku menagih kasih pada yg xsudi
selepas itu aku akan pergi
tp blm pn cukup setahun
aku dh tahu akhirnyer
terima kasih allah swt...
aku sgt bsyukur
sekurang-kurangnyer aku xterlalu bharap


allah swt sgt syg kan aku
dia tunjuk kan jalan yg btl
dia tunjuk kan siapa yg sepatutnyer ada disisi aku
dia buka kan mata aku yg seakan buta
buta dengan rasa yg baru 
rasa yg berbunga2 dlm hati
sungguh aku tewas dgn rasa nie!
sesunguhnyer...ingat lah hati...
hadirnya dia hanya sementara
utk mgajar aku erti hidup

alhamdullillah...
akan aku mulakan hidup baru
biarkan kenangan itu terus mjadi kenangan
dan semoga aku kuat utk meneruskan hari2 seperti biasa


Moral - jgn beri semua hati kita pd yg xsudi...kerana kita perlukan hati itu utk bangun kembali !



2 comments:

  1. rasa itu hanya kamu yg tahu
    kekuatan itu hanya ada pada dirimu
    namun sokongan itu akn sentiasa ku beri dan ianya pasti ada....

    ReplyDelete
  2. srkng masa utk move on...
    rasa itu ada hanya masa je yg dpt mnyembuhkan
    cuma kena kuat utk teruskan..sbb kenangan ttp akan tinggal kenangan......
    kembali mencari diri yg hilang !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...