Thursday, February 9, 2012

Jodoh itu rahsia Allah swt ~


penah ke sehari yg blalu tnpa pkr kan dia?
rasanya jawapan yg tepat xpernah...
msti ada je sbb yg bt aku tpkr
kadang2 rasa nk amek otak nie
nk buang part2 yg ada kena mgena ngan dia

tp berbaloi ke?
rasa itu hanya ada pada aku
dia? ntah2 duk suka hati bergelak tawa....berbaloi ke?
biarlah dia...
nie masa aku ssh..
Allah swt tue masa besar
kita hidup xsentiasa di atas
ada masa dan ketika kita pasti dibawah
dan itu pasti!


dan aku kembali meneruskan idup
bt apa aku perlu coretkan ini?
aku pn xth...huhuu
rasa kat hati nie ada...tp aku dh blh move on
aku dh blh terima knyataan
aku tahu pasti ada "dia" diluar sana



"kita xkan dikahwinkan dgn seseorg kerana jatuh cinta ataupn saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dgn jodoh kita, jodoh yg telah allah swt tetapkan sejak azali"




Moral - Jodoh itu rahsia Allah swt...pasti ada!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...