Wednesday, May 29, 2013

Melatah

29 May 2013 8.19am


Semalaman tdo xlena **ehh yeke xlena?? kenapa ye...kadang2 niat dihati cuma mahu berkongsi cerita tp ada yang salah anggap.. terlalu cepat melatah.. boleh ke aku ckp mcm tue? pandangan aku lah..dengar dulu apa yang nk diberitahu.. Yess, kita ada perasaan cuma nyer kita kena lebih terbuka utk mendengar.. duduk and pikir balik apa yang diberitahu.. then baru kita amek tindakan **okay...aku pn perlu belajar lebih...**

Itukan lebih baik....

Berkali - kali aku baca conversation semalam... rasanyer xde pn yang aku tersalah tulis... xde pulak yang aku baca membawa maksud lain.... mmmmmm...aku confius!

Mungkin aku perlu lebih berhati-hati untuk berkongsi cerita... bukan semua boleh terima dan bukan semua ada perasaan yang sama mcm kita.. so as conclusion simpan jela cerita tue kat diri sendiri...

*** yang aku bengang ngan enQ nie !


Cik Zana - Seronok klu dpt berkongsi cerita suka duka dgn kawan baik kan...seorg sahabat..tp aku ada ke?


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...