Monday, May 27, 2013

Samsung S4


Ohhhhhhh.... melayang duit aku 2riban... tp xpelah dh lama aku duk memekak nk hp baru kan since bb duk wat hal je...kejap bateri lah..kejap screen... so harus lah bsyukur! aku kuarkan duit pg kedai dan terus beli *fullstop*

hah amak kau.. pas tue giler menyesal pulak.. knp aku beli?? perlu ke?? mahalnyer!!

ok utk sedapkan ati aku.. aku pikir hp nie utk reward diri aku sbb nyer NO 1: aku dh bjaya abeskan blaja ontime NO 2: aku dapat keja xsampai sebulan aku abes blaja NO 3: aku pg interview keja kat gov for 1st time and dpt! oohhhh itu rezeki namanyer... NO 4: sbb since dh start keja aku xbeli pape utk diri sendiri **ohhh nie pn giler menipu...mana baju2..suar...kasut yg beli tue???? sila tutup mata...mmg dasar xmo mgaku



Cik Zana - Sila hargai brg yg anda beli dgn hasil titik peluh sendiri sbbnyer....itu duit anda! usaha anda!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...