Tuesday, January 18, 2011

Rindu pada yg tiada....

klu housemate aku sure tau sape tue... xkisah lah apa gelaran yg aku letak.. "i hate u" "kucing" or even "hansfly" ianya tetap org yg sama..satu2nyer org yg boleh buat aku rindu tahap dewa!!!!!

sure sume nk tahu nape smpai camtue skali...anyway aku pn xth nape...rindu bila dtg kat hati bukan boleh tahan2 and selagi rindu tue x diberitahu selagi tue lah akan tetap ada kat hati..cehh..bermadah pulak :)

ada kisah yg terjadi...ada impian yg dibina bersama....ada memori yg tersurat...tp yg pasti selagi aku belum tahu status yg sebetulnyer pada "hansfly" selagi tue aku akan rindu kat dia....ada org kata klu jodoh xkemana pn and kadang2 aku ucapkan kat hati sbb tue yg terbaik...nk mengharap rasanyer xboleh sbb hidup perlu diteruskan..

aku perlu teruskan hidup sebagaimana "hansfly" teruskan idup dia...

for him::keep moving ok!!!! always be there for u 

Moral - just move on...jodoh tetap ada klu dh ditakdirkan :)

2 comments:

  1. aku rinduuuu........................
    rindu kamuuu...............
    hihihi=p

    ReplyDelete
  2. muahahaa.......yolah tue...
    xcukup lg ke kasih syg yg zana bg???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...