Monday, January 24, 2011

There a song we always play....

arineh tb2 rasa nk jadi silent mood...
mmm...kenapa jgn tnya...
sbb selalunyer bila aku diam tue tndanya aku tgh berpikir dan berpikir
bila aku xdiam tue xbpikir ke???
bukan....tue sbb xde yg serious perlu dpikir kan...

ehhh...bukan nk cite pasal kenapa aku diam...
my bestfrenz....hazilajuyana ab rahman(hahaha...saje je nk sebut nama penuh ko yg..)
bila aku bgn tdo td....aku tgk fb...rupa2 nyer dia share vclip fav kitaorg masa kat KPMIM dulu
heheheheee....kitaorg akan dgr non-stop lagu neh dulu
smpai dh boleh hafal pn...and still jd fav lg skrng
nk dgr x?? jap ye....


dulu...aku leh nanges tgk vclip nie tau...
i wish...i wish...i wish....i wish....
what i wish for???
only me know :)




Moral - jangan berharap pada keajaiban...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...