Wednesday, February 2, 2011

Tiba-tiba teringat kenangan kat KPMIM

xth kenapa mlm nie rasa mcm nk balik pada zaman diploma dulu
masa tue sume rasa senang...
ati sng...jiwa senang...blaja sng...
sbb jauh kot...utk aku lg jauh blaja lg bgs
hahahaa...jgn tnya knp okey!!!
jom tgk gmbr2 lama :)

wahhh...gmbr nie masa sem2 diploma...muka sgt suci..kahh..kahh..kahh 
time neh duk bilik kat belakang...ngan junior2 yg br masuk
pg2 je bau meggi...fuhh...sgt mduga deria bau aku
last2 aku bgn mkn meggi lah jugak pastue br smbung tdo..



gmbr nie pulak masa kat class..dated on 23.03.2007
sgt lama kan...dh 4tahun rupanyer
aku pn dh makin kembang..
well kembang kat mana korang tgk jela sndiri ye..heheee


this is one of my fav pict...sbb muka mcm xbersalah je
padahal perangai masing2 cam hantu... 
gmbr nie date 30.03.2007
masa dpt duit mara...so outing shopping and makan jela kejanyer
my bestfrenz..gaduh..baik..
aku kutuk ko...aku xsuka ko...
kadang2 aku ckp mcm2...
aku perli ko..
well tue tndanyer aku syg kat ko!!!
i always can turn to u if i got something in my head :))


gmbr nie amek masa trip boating kat sg.pahang kan??
lupa lah dated bila...tp klu xsilap masa neh dh sem5
mcm2 dh jadik...
so time neh hipokrit giler aku


and this last pict taken during Diploma in Accountancy dinner
since im the organizer...well credit to me n ila
sebelum terjadinyer dinner nie
mcm2 aku n ila kena hadapi...mcm2 ok!!!
susah sng hnya kitaorg b2 je yg tau..


Moral - Kadang2 kenangan itu sgt indah walaupun situasi sebenar xlah seindah mana pn...cheer :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...