Tuesday, May 10, 2011

aku...aku....dan aku !!!!



well....saje je nk share
apa yg hati neh rasa..
apa yg xnmpk kat mata
adoiii...hati lg...penat lah cam gini!!!
hati.....boleh x berhenti berkata2 ???

arituh tgk entry kat fb
Jom Sayang Club
adalah entry dia.....
30 RAHSIA WANITA YG LELAKI PERLU TAHU
rasanyer kena je ngan aku...


~~Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa..
tp lelaki masih lg xmemahami...


~~Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..
termasuk aku ok!


~~Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan!...
senyum yg ada makna tue xboleh ok!
just senyum biasa2 je...


~~Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang
bila syg....sume nampak btl kat mata kita
apa yg dia bt...sume kena je
well....utk peringatan diri aku...kena sentiasa pkr yg terbaik utk diri sndiri dulu


~~Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
mmmm...teori neh...nk kata xsetuju tp cam btl lak..
hehehee....adalah sekali sekala "lalu" ....
and aku senyum sorg2...cam org gile :))


~~Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi...
and aku nk tambah lg...
memahami
terima pasangan seadanyer
saling melengkapi
jd seorg teman...kawan...sahabat....isteri...ibu...
tp setia itu PENTING !


~~Jangan terlalu mencari yg sempurna...kerana kita saling melengkapi
apa yg kita kurang..pasangan kita akan lengkap kan...
apa yg kita xtahu...pasangan kita akan share
kita berkongsi rasa...
utk kebahagiaan...



suka gmbr neh...comel ok!







Moral - Semoga kebahagiaan itu milik kita~ amin.... 








2 comments:

  1. AMIN.................=d

    I NEED U....I NEED U....
    I KNOW U NEED ME=D

    ReplyDelete
  2. amin....
    hahahaa....yup2
    i need u badly...!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...