Wednesday, May 18, 2011

hati jgn lah mcm nie...


hati rasa xtenang..
knp??
xth...rasa ada je yg xkena...
smlm kuar g ukur jalan lg...
pastue elok2 duk borak dlm keta
aku lak...terkeluar bab SAMSIAH...

adoiii....salah aku...
xsuka tp bangkitkan nape..
tp sape xterasa kan...
yela...kami kawan...hahahaa...
kan dh kena ayat SENTAP mlm td
malu kot....ok aku malu gile!
dh tb2 jek nk diam...bukan SENTAP ok!
 mmg ada time tb2 je diam...sila betul kan pikiran anda..

klu lapar g antar mkn....jauh kot...
tp aku rasa cam aku yg g cr org..
mmm...satu rasa yg xseronok 
dh lama xrasa diperlukan..
slalunyer org yg cr aku...org yg ckp rindu
neh terbalik...org diam jek
aku lak yg duk rindu2..
salah ke??
aku rasa xsalah utk bgtau yg aku rindu..


aku pn ada kenangan jugak
yg mmg aku xnk ingt pape pn kenangan tue!
xsuka ok!



tp hati rasa xtenang
rasa xselamat je
mcm2 pkr..
tp kenapa perlu berpikir pulak???
penting ke???
adoiii...dh mmg ada dlm kepala otak neh
klu aku leh letak tnda NO ENTRY kan sng..
xpyh nk pkr
nk biarkan otak aku kosong
kosong
kosong
xnk ada pape cam dulu
tenang....


hati tolong jangan macam nie....
please...... :((





moral - sape yg boleh halang bila hati yg berkata2??? 








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...