Wednesday, May 4, 2011

Jom lari !!!!!!!

nk bercakap pasal hati lagi ke???
cukup lah kot apa yg ada setakat neh...
dh xterlarat nk handle rasa kat hati neh
berbunga2 pn ada
takut pn ada
gerun pn ada
last2 aku wat xth jek...sng cite




hansfly dtg balik!!!
huh...dia nk apa lg?
aku dh melepaskan kan dia..
cukuplah...
xperlu dtg and wat aku rasa xtentu arah lg
well...kali neh aku xde rasa pape pn kat dia
pelik and ajaib tuh
bila dia msg dh xde rasa excited
ilang rasa gembira
rasa cam xperlu pn ada
nape jd camtue ekk??
aku genggam selagi boleh
dan sekarang masa utk melepaskan dia
bukan sbb dh ada org lain
tp hati neh mmg rasa cukuplah setakat tue


klu xde org lain pn..
mmg aku dh lepaskan dia
aku kena teruskan idup...
cr kebahagiaan sendiri..

dh masuk Mei 2011 pn
cepat je masa tue berjalan
aiiisshhh.....
nk mengeluh lah pulak...
camne neh...
adoiii...pening tau x
tolong lah...aku dh xth camne nk handle
klu boleh nk lari smpai ujung dunia..
tp boleh ke????
xnk terluka ok!
cukuplah apa yg jd !
dh xth nk handle !
tp aku suka...hah tue mslh !!!
mslh yg aku cr sndiri..
sekarang tanggung lah ye Cik Nur Farzana Rahaizak!!!!



Moral - kita xkan kuat selagi x terluka...tp sakit ok! so xnk terluka! xmo ! serik ! waaa...nk lari...!!!!



3 comments:

  1. ade pepatah tu ckp....Nak lari sejauh mane pon kalau die dh ditakdirkn utk kite...pasti bersama juga....

    ade org ckp....benda yg lps jgn dikenang...itu smue hnya pengajaran dn pengalaman hidup...yg lepas biarkn berlalu seperti air yg mengalir....

    cikgu pn ade bgtahu....jgn takot utk mencube lg hanya krna kite pernah merasai kekecewaan dn kegagalan....tp kuat dn berani la utk menghadapinye krna kmungkinan yg bru itu jauh lbh baik dr yg lame...

    * RENUNG-RENUNG KAN DAN SELAMAT BERAMAL!!! =d

    ReplyDelete
  2. komen dr ibu neni: apa guna ada hati kalu x rasa ape2..lirik dr opie,cite dunia baru..hihi..
    cayok2 zana..pasti ade yg terbaik buat zana okes!

    ReplyDelete
  3. naza::hahahaa...mmg terasa kot....terasa smpai ke hati tau x??? wekk...

    neng:: thnks....tue lah...skrng neh hati lg laju berkata2 dr mulut...hati yg bt sume bnda nmpak jelas..pelik kan...hati kat dalam tp kesan dia...adoiiii...
    insyaallah akan ada yg terbaik utk zana :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...