Thursday, July 26, 2012

Rindu perlu diucapkan ~



6.10pagi
6 ramadan  / 26 july 2012

Saat kawan2 lena..tdo kerana kekenyangan disebab kan sahur kat mamak td..aku masih disini menulis apa yg bibir tidak terucap... AKU RINDU !


Macam mana rasa rindu ye? rindu pada sape? jawapannyer aku masih xpasti...yg aku tahu hati nie rasa pelik je..rasa ada yg xkena...pada sapa rindu nie perlu disampaikan pun aku xpasti..
tapi apa yg aku pasti? adoiiii...toksah tanya byk2 blh x wahai akal.....sekarang nie hati yg merasa... *rindunyer*




Perlu ke rindu itu diucapkan? bagi aku perlu sangat2...sbb kita perlu luahkan apa yg kita rasa..biar yg disana tahu..yg penting rindu itu dh disampaikan..mcm mana penerimaan org disana itu terpulang samaada nk simpan or nk buang jauh2 rindu tue...as long hati kita xperlu tanggung rasa rindu *xtenang kot tdo klu rindu*



Cik Zana - Jangan seksa diri sendiri dengan rindu yg mengunung..bgtau lah pada insan bertuah tue...**errkkk...aku bt ke gitue?**

2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    kalau rindukan pada bukan halal untuk diri kita,banyakkan istigfar..

    mungkin sahaja itu rasa dari gelojak nafsu sahaja..

    bimbang andai diri dikecewakan..

    kembali merapat pada-Nya..

    hidup akan bahagia..

    Luahkan pada pemilik hati manusia iaitu Allah..

    Dia Yang Memegang SEMUA hati-hati..

    salam ramadhan untuk zana..=)

    ReplyDelete
  2. wsalam...
    lalainyer zana akak
    rindu pada org yg bkn sepatutnya
    dh cuba buang jauh2..dh cuba byk cara
    dekatkan diri pd allah swt...bila solat rindu tue bertambah2 rasanyer...mungkin perlu lebih dekat pada yg ESA..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...