Friday, July 27, 2012

MidSem yg terakhir ~

Masih tak bersedia...kembali menjadi pekerja ! aku akan tinggalkan dunia seorang pelajar.. klu diberi pilihan aku rela belajar sampai bila2 *punyer lah xnk keja* 


Betapa xde life bila aku bekerja... boleh dikatakan seorg yg addict pada keja.. xreti nk berhenti bila dh start buat keja kat ofis.. sanggup dtg keja weekend..balik pulak mlm2.. itu lah life aku masa zaman bekerja dulu.. *almaklum lah excited nk keja kan*


ehh...tersasar dr topic.. EXAM !!! midsem yang terakhir sebagai seorang pelajar... otak xsedia lg.. g class tp otak duk merewang2... duk tergelak2 dengan beevi..duk kacau nazaria.. dah lah nazaria tue focus giler tgk lecturer ngajar *padahal sama je xphm ngan aku* kahkahkah.... Class suka ponteng.. ada skali beevi bgn kejut kitaorg then ckp dia xmo g class Risk Management sbb ngantuk *class ari isnin kul 10pg* yg si nazaria lak kejut aku suh bgn tp dia xmo g class gak akhirnya kata putus dicapai kita bertiga xpyh pg class aritue !



hahahahaaa....kenangan akan tetap menjadi kenangan :)) semoga hari2 terakhir yg kita lalui sebagai seorang pelajar akan menjadi seribu kenangan bila kita dialam pekerjaan...


Cik Zana - dalam hati tetap seorang pelajar *mood xmo keja lg*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...