Thursday, September 29, 2011

Akhirnya semester 6


x terluah oleh kata2
aku sekarang di semester ke 6
x terlintas pn akan smpai ke tahap sekarang bila aku ingt balik ari pertama di shah alam
aku xrasa akan abeskan degree aku dgn lancar!
aku cari balik keyakinan
aku gali balik semangat yg dh tertanam jauh
aku kembali merangkak
dan skrng aku yakin aku boleh abeskan degree aku on time
Amin....mudah mudahan ye :))

arinie 29.09.2011
class mlm yg terakhir utk sem6
and class yg terakhir sblm aku start practical
rasa sekejap je
pejam celik dh sem 6
hehehehee....td kat class terasa cam nk abes blaja pulak
tp mmg akan berehat daripada class utk 6 bulan kan
alamak.........PRACTICAL TRAINING !!!!!!
harap2 sume berjalan lancar






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...