Tuesday, September 27, 2011

Tentang aku.....


aku seorg yg sgt ssh nk marah
tp aku cepat berangin
kadang2 org lain marah berapi2
aku leh relax jek
and kadang2 aku leh angin pasal benda2 kecik
tp tue angin pusing je...pastue ok lah
sume org xsuka tgk aku marah
teruk sgt ke???
hahahahahaaa....yg pasti naza n fina xnk tgk aku marah


aku ssh nk percaya kan org
lagi2 lelaki
mybe byk sgt kenangan and pengalaman dulu kala
tp bila aku dh percaya jgn pulak rosak kan
sbb once aku dh xpecaya
smpai bila2 pn aku xkan pecaya
org kata manusia boleh berubah
aku kata boleh ke???




aku xsuka ssh kan org
selagi aku boleh bt sndiri
aku akan cuba wat
rasa mcm bila nk mntak tlg org nie segan je
ntah pe dorg rasa...kita nie mnyusahkan dia ke
amek masa dia ke...
so conclusion aku akan cuba adjust sndiri selagi aku mampu


aku ada satu mslh..
aku cepat rindu!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaaaa
seriously....aku cepat rindu...
pada org2 tertentu shj
dulu pada yg tiada
skrng rindu pada yg ada tp mcm xde
rindu rasa yg sgt indah
and sgt seksa bila kita xboleh bgtau org yg kita rindu
bila pendam je rasa cam xsenang duk je
itulah aku bila rindu 



aku sgt xsuka org yg lambat
sgt2 xsuka...so put that in mind!
bila berjanji ngan aku please la be punctual
kwn2 aku dh kenal aku camne
lmbt tue boleh mengundang kemarahan tahap dewa
sbb wasting time bila nk tggu org and aku xleh wat keja pape selain tggu!
atleast give a valid reason
tp bila lmbt sbb br bgn...or mndi lama
or ssh dpt cab...or cr kunci xjmpe....or pg tmpt lain dulu...mcm2 lah
lame excuses ok...
u tau dh ada jnji so set the time before u get ready


aku xsuka org menipu
bila dia dh menipu sekali ngan aku
mungkin akan ada kali ke2
ckp terang2...aku bkn kejam
aku paham...
so senang xpyh nk menipu
bila tnya "dh ada gf ke blm"....ckp xde...reason sbb nk  berkawan
tue still menipu ok!
ckp lah "i ada kuar ngan seseorg skrng"
then aku paham je
yg menipu tue yg aku rasa nk jd cam org ijau...
kebenaran tue mnyakitkan
tp biar sakit sekarang....






Moral - cuba mjadi yg terbaik utk semua....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...