Thursday, September 22, 2011

Kosong...


hati nie degil
rasa nie degil
xpenah nk dgr apa kata akal
dan sekali lg aku diberitahu pergi pada yg syg kita 
bukan yg kita syg

Ntah..
and sekali lg hati xpenah nk dgr
telinga nie mcm dh pekak rasanyer
dh selalu sgt dgr kata2 dr setiap mulut yg xmemahami
letak kaki anda di tempat aku
then kita tgk brape lama blh bertahan

pelik...tp benar
dulu aku selalu tgk org mcm nie
dlm hati slalu terpkr
mcm manalah keadaan aku
akhirnyer...aku rasa
wahh...hebat!
dugaan yg sgt hebat
disaat aku xpenah sangka
disaat aku lupa yg aku jugak ada perasaan
selama nie aku rasa kosong
bila org lain bercinta aku bercinta
tp bila pkr balik apa rasa cinta?
ntah...aku pn xth nk jwb

akhirnyer aku tewas
tingginyer tembok yg aku bina roboh sekelip mata
airmata aku mgalir hnya utk lelaki itu
berbaloi ke?
aku xth...
aku xpenah menangis bila ejam wat perangai
aku xpenah menangis bila ejam ada perempuan lain
aku xde rasa kehilangan bila ejam pergi
bila ibu ckp apa2 pasal ejam...aku xde perasaan pn
tp bila lelaki itu...
klu lah dia dpt faham

aku cuba elak
aku cuba utk berdiam diri
tp aku tau.....hati nie xpenah kuat
skrang masa utk melatih hati
melatih diri
melatih jari
melatih mata
perlu menahan segala rasa
masanyer makin dekat
dan aku perlu kuat!




Moral - learn to let go...and move on



2 comments:

  1. aku paham tu....sgt2 paham....susah kn....
    belajar utk lepaskan n teruskan hidup....
    walaupun hati tak pernah mahu....

    sekarang aku pegang 1 prinsip....
    cinta tu milik aku....hak aku untk sayang n cinta dia....selagi aku tak ganggu n paksa dia....aku akan genggam cinta nie sampai bila2 aku nk....dia sendiri xde hak nk halang aku cintakan dia....bila aku dh ready....aku akan buka genggaman tangan n let him go....

    ko pun kena belajar benda yg sama....be strong...okay???

    ReplyDelete
  2. aku akan genggam selagi aku mampu...dan aku akan lepaskan bila dh smpai masa...

    bukan bermkna putus asa...tp cuba mberi peluang pada diri...mungkin ada org lain yg menanti kita..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...