Tuesday, September 20, 2011

Mood :: ..sedey..bengang..jeles!

mood :: bercampur2...sedey...bengang...jeles!
time :: 11.30pm 
date :: 20.09.2011

sedey sbb kat radio nie duk pasang lagu2 jiwang je
lagu org putus cinta
lagu kena tinggal
lagu org cinta cintun
xtau ke aku xde bf??
hah..xth ke??
adoooiiiii......lg la aku touching

bengang kat satu makhluk allah swt nie
tuhan je yg tahu...
klu lah aku boleh pg mgadap 
dh lama aku wat
tp sanggup ke?
malu...n segan
sbb aku rasa aku tau ending dia camne
so take time
smpai masa kita pergi

jeles sbb arineh aku bukak fb Style-Weddings.my
wedding card dia chantek sgt!
kaler dia...adoiii...
geram2 sbb aku xleh pilih lg
bila ntah...
and lg satu kat situe dorg post video
so bila aku tgk lg lah bertambah2 jeles
dh lah aku tgk byk gile video2 tue
sume chantek2....dress...kaler dorg...dewan.....
bertambah2 jeles aku
jeles!
jeles!
mmg teramat jeles!
**xpe wedding aku nnti siap lah**
(hahahaaa....duit dh cukup ke nk kawen???)

*nie sbb pengaruh2 disekeliling lah....**


Moral - nk kawen kena simpan duit dulu (*_*)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...